Pages


Sunday 16 December 2012

CINTA SIAPA YANG KAU CARI?





Bismillahirahmanirrahim..
"selawat serta salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W"



pada waktu ini, pada ketika ini, aku rasa sangat sepi, hati mulai tak tenang, takutnya aku bila terkenang dosa yang bertimbun...

di saat orang lain mencari cinta manusia, aku ingin menjauhi diri, aku takut jika terjatuh ke lembah kebinasaan, lemahnya wanita bila terkenang seorang lelaki...
tak sangka boleh post mcm ni..~.~

bila difikir balik, buat apa aku mencari cinta manusia yg tak halal jika selalu melupakan Dia, selalu meminggirkan Dia, selalu mengenepikan Dia, di dalam sembahyang pun boleh memikirkan yg lain..
nauzubillah...

aku takut Ya ALLAH,

Engkau yg berikan aku kesenangan,
Engkau yg berikan aku kehidupan (mudah2hannya dapatlah aku memperbaiki diri, bertaubat krn teringat kata2, sembahyanglah kamu sekunyuknya umpama kamu tak akan bertemu dengan sembahyang berikutnya)
Engkau berikan segala kemudahan...
tetapi aku tidak bersyukur malah mengingati yg lain..

Ya Allah, ampuni dosaku ini...
aku sentiasa ingin berada di bawah payung rahmat kasihMU...
aku ingin sentiasa mencari cintaMU, redhaMU...
semoga Engkau senantiasa meredhaiku Ya Allah...


...tidoq2,.asyik berFB saja!!






semoga sentiasa tersemat di hati























No comments:

Post a Comment